Czas dostawy

Czas realizacji zamówienia (dostawy)
Sprzedawca udostępnia następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:

  1. Przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa.
  2. Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa.
  3. Przesyłka paczkomatowa.
  4. Odbiór osobisty pod adresem: ul. Raciborska 269, 44-280 Rydułtowy – w następujące dni: od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 17:00 oraz w soboty w godzinach od 09:00 do 13:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
  5. Ewentualne koszty dostawy są wskazywane w trakcie składania Zamówienia. Są one uzależnione od wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz płatności. Koszty dostawy wskazane są również na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Koszty dostawy”.
  6. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 24 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. Termin ten należy liczyć w następujący sposób:
    1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
    2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
  7. Dostawa Produktów dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej.
  8. Dostawa towaru realizowana jest ubezpieczoną przesyłką we współpracy z wybraną przez Sprzedającego firmą kurierską.  
  9. W każdym momencie będą mogli Państwo sprawdzić status zamówienia (po wybraniu odnośnika otrzymanego w e-mailu potwierdzającym zakup). Oprócz tego będziemy do Państwa wysyłać wiadomości e-mail z aktualnym statusem.
  10. Możliwe jest zrealizowanie zamówienia etapami - w tym celu prosimy o kontakt z nami lub wpisanie odpowiedniej adnotacji w uwagach do zamówienia.
  11. Ostatecznym potwierdzeniem wysyłki towaru będzie wysłany komunikat SMS na numer telefonu podanego w formularzu zamówienia. Będzie to oznaczało, że towar został przekazany kurierowi.