Zamówienia i wysyłka

Termin dostawy produktu do klienta wynosi od 24h do 24 dni kalendarzowych (zwykle to 2-5 dni robocze), chyba że w opisie danego produktu lub w trakcie składania zamówienia podano krótszy termin. Termin ten należy liczyć w następujący sposób:

  • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub płatności elektronicznej - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
  • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
  • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności w systemie ratalnym – od momentu potwierdzenia przez podmiot udzielający kredytu, że umowa ratalna została zawarta.

 Przy każdym produkcie podany jest termin, który opisuje, w jakim czasie produkt może zostać przez nas wysłany:

  • Dostępny - towar jest w naszym magazynie i najprawdopodobniej zostanie nadany w ciągu 24 godzin.
  • Wysyłka w ciągu 2-6 dni roboczych - towar znajduje się w magazynie głownym, producenta lub dostawcy i/lub wymaga sprowadzenia. Z tego względu czas realizacji wydłużony jest o ok 2-6dni robocze.
  • Na zamówienie min 10 dni - towar znajduje się w magazynie producenta lub dostawcy. Z tego względu czas realizacji wydłużóny jest o ok 2-10dni robocze.
  • Pytaj o dostępność - towary nie zawsze dostępne, nawet na zamówienie. Najlepiej skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy „Zapytaj o dostępność/szczegóły” lub telefonicznie ( +48 608 700 255 ) 

 

Zamówienia złożone do godziny 13 zazwyczaj wysyłane są jeszcze w tym samym dniu. Po wysłaniu towaru przesyłka trafia do klienta w przeciągu 2-5 dni roboczych. Sklep Internetowy dokłada wszelkich starań, aby realizacja zamówienia nastąpiła w czasie podanym w karcie produktu. 

W każdym momencie będą mogli Państwo sprawdzić status zamówienia (po wybraniu odnośnika otrzymanego w e-mailu potwierdzającym zakup). Oprócz tego będziemy do Państwa wysyłać wiadomości e-mail z aktualnym statusem.