Odbiór osobisty pod adresem: ul. Raciborska 269, 44-280 Rydułtowy – w następujące dni: od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 17:00 oraz w soboty w godzinach od 09:00 do 13:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
Ewentualne koszty dostawy są wskazywane w trakcie składania Zamówienia. Są one uzależnione od wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz płatności. Koszty dostawy wskazane są również na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Koszty dostawy”.
Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 24 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. Termin ten należy liczyć w następujący sposób:
W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
Dostawa Produktów dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej.
Dostawa towaru realizowana jest ubezpieczoną przesyłką we współpracy z wybraną przez Sprzedającego firmą kurierską.
W każdym momencie będą mogli Państwo sprawdzić status zamówienia (po wybraniu odnośnika otrzymanego w e-mailu potwierdzającym zakup). Oprócz tego będziemy do Państwa wysyłać wiadomości e-mail z aktualnym statusem.
Możliwe jest zrealizowanie zamówienia etapami - w tym celu prosimy o kontakt z nami lub wpisanie odpowiedniej adnotacji w uwagach do zamówienia.
Ostatecznym potwierdzeniem wysyłki towaru będzie wysłany komunikat SMS na numer telefonu podanego w formularzu zamówienia. Będzie to oznaczało, że towar został przekazany kurierowi.