-
Średnica koła:
29
-
Napięcie:
48
-
Moc:
840
-
Rozmiar:
20
-
Silnik:
Centralny
BLACK WEEK Rower elektryczny EcoBike SX300 GREEN 20/29 48V 840W
- Producent:
- EcoBike
Rower elektryczny MTB Ecobike SX300 to sprzęt stworzony dla osób chcących podróżować nie tylko w mieście ale też w terenie górskim czy w lesie i to w trudniejszych warunkach. Moment obrotowy wynosi aż 95N.m. pozwala na pokonywanie wzniesień typowo górskich.
Seria SX300 to rowery MTB z centralnym silnikiem o imponującej mocy aż 95Nm / 840W i wydajnym akumulatorem litowo-jonowym sprawiają, że rowerem można pokonywać długie wzniesienia bez większego wysiłku. Wygodna aluminiowa rama pozwala na wygodne wsiadanie i wygodną pozycję w czasie jazdy. Rama 20" z specjalnie wkomponowaną wymienną baterią sprawia, że rower w dalszym ciągu wygląda jak typowy rower górski. Akumulatory można dobierać w różnych pojemnościach : 10,4Ah, 12,8Ah oraz 14Ah (standard to 48V 10,4Ah). Ładowarka w zestawie
Jazda w trybie walk
Komputer pokładowy roweru pozwala na łatwą zmianę ustawień trybu walk-assist (jazda bez pedałowania do 6 km/h), a poza drogami publicznymi (na własną odpowiedzialność) do 40 km/h. Do tego celu służy manetka gazu
Amortyzacja na wiele sposobów
Wygodę jazdy zapewnia amortyzowany przedni widelec RST BLAZE TNL 29 ze skokiem wynoszącym aż 100 mm. To olejowy amortyzator o średnicy goleni 30mm, posiadający dodatkowo blokadę skoku
Tarczowe hamulce
Tarczowe hamulce SHIMANO AMT200KLF9RX080 (hydrauliczne) są wyjątkowo skuteczne, pozwalają na płynną regulację siły hamowania.
Przerzutka dla miłośników przygód
Przerzutka tylna SHIMANO Alivio to napęd jednorzędowy, który obsługuje kasetę 9 rzędów. Jest to napęd o bardzo dobrej kulturze pracy oraz precyzji charakterystycznej dla przerzutek Shimano. Ponieważ jest to napęd 1-rzędowy, zęby przedniej zębatki zostały wyprofilowane w taki sposób aby pewnie trzymać łańcuch nawet podczas jazdy po wybojach. Dodatkowo kółka przerzutki posiadają taki sam kształt, co poprawia stabilność.
Wspomaganie jazdy
Japoński Silnik centralny DAPU to uniwersalny i wydajny rodzaj silnika. Pracuje płynnie i rewelacyjnie reaguje na sposób pedałowania. Służy jako integralne wsparcie dla rowerzysty, dlatego, że przenoszenie mocy na koło odbywa się poprzez łańcuch. Silnik centralny DAPU zintegrowany jest z ramą a jego centralne i niskie ułożenie sprawia, że zmniejsza się środek ciężkości całego roweru oraz korzystnie wpływa na zwrotność i kontrolę nad rowerem.
Sterowanie odbywa się przełącznikiem przy kierownicy. Mamy tu w sumie 18 trybów jazdy (ECO / NORMAL / POWER) a na każdym trybie jest 6 poziomów mocy. Przekazanie napędu na koło odbywa się poprzez nacisk na pedały. Stąd zużycie energii jest płynnie dostosowywane do obciążenia. Dlatego rower elektryczny w dalszym ciągu jest zwykłym rowerem, na którym można się zmęczyć, ale dzięki wspomaganiu można dalej przejechać. Wybierasz najsłabsze wspomaganie i samemu mocniej pedałujesz przejeżdżając dłuższy dystans lub przełączasz na 6 gdzie delikatnie naciskasz w pedały jednak skracasz dystans.
Wyposażenie
Rower jest wyposażony w czytelny wyświetlacz LCD. Z poziomu wyświetlacza można łatwo sterować siłą wspomagania, można również odczytywać bieżące parametry jazdy, aktualną prędkość, przebieg roweru, prędkość maksymalną, poziom naładowania akumulatora oraz wiele innych przydatnych informacji. Na pokładzie znalazła się również manetka gazu którą obsługujemy przy pomocy kciuka, a która pozwala na jazdę bez pedałowania.
Czy elektryczny to nadal sport?
Rower elektryczny nadal jest typowym rowerem, którego napędzają nasze mięśnie. Wspomaganie pomaga pedałowanie. Dzięki temu zmęczymy się tak samo jak na zwykłym rowerze ale pokonamy większy dystans. Stąd taki rower stanowi idealny sposób na długie wycieczki poza miasto.
Aby jechać do przodu i korzystać ze wspomagania trzeba pedałować! Wspomaganie elektryczne uzupełnia pedałowanie. Silnik wstrzymuje wspomaganie elektryczne, kiedy przestajesz pedałować.
Parametry
- Maks. obciążenie:125 kg
- Waga: 24,6kg
- Rama: 20'' hydroformowane aluminium (na wzrost 170cm-185cm)
- Opony: 29 x 2.10 Impac SMARTPAC TwinSkin
- Koło: 29" / wzmocniona obręcz trójkomorowa
- Przerzutki: SHIMANO Alivio RD-M3100 - 9 SPEED
- Manetki: SHIMANO Altus SL-M2010
- Hamulce hydrauliczne
- Widelec: RST BLAZE TNL 29 (skok:100 mm)
- Siodło: Siodło: VELO VL-3363 NP1
- Sztyca siodła: PROMAX SP-252 (27,2 mm x 350 mm)
- Kierownica: Zoom MTB-AL-312BT (22,2 mm x 31,8 mm x 720 mm)
- Sztyca kierownicy: Promax MA-47 (31,8 mm x 90 mm)
- Kaseta: SHIMANO CS-HG200-9 / 9-SPEED / 11-36T
- Piasta P/T: KT TC7F-QR M9*13G*36H*100W // KT TC7R-QR M10*13G*36H*135W
- Pedały: WELLGO platformowe
- Łańcuch: KMC X9
- Chwyty: VELO VLG-776-12D3+VLP-171
- Szprychy: SAPIM 13G / Przednie koło: 290 mm / Tylne koło: 255 mm
- Bezpieczniki: 30A
- Żywotność: 700 ładowań
- Czas ładowania: 4 - 8 godzin
- Typ: Li-Ion
- Napięcie: 48V
- Pojemność Ah: 10,4ah (zasięg 50-80km)/ 12,8Ah (zasięg 60-110km) / 14Ah (zasięg 60-135km)
- Pojemność Wh: 499 - 672 Wh
- Dystans: 50 - 135 km
- Ładowarka: 100-240V / 54.6V / 2A / D type
- Smart BMS
- Woltaż: 48V
- Mocowanie: Centralne
- Prędkość: 25km/h (po odblokowaniu 40 km/h)
- Moment obrotowy: 95Nm
- Moc maksymalna: 840W
- Moc nominalna: 250W
- Marka Silnika: Dapu
- Komputer: LISHUI SO-WZK0251
Rower w komplecie wyposażono w baterię 48V (wybierz pojemność) oraz ładowarkę.
Średni zasięg na poszczególnych bateriach:
- 48V / 10,4Ah Li-Ion 499Wh (dystans 50-80km) - standard wyposażenia podstawowego
- 48V / 14Ah Li-Ion 672Wh (dystans 60-135km)
- Bagażnik
- Komplet błotników
Jeśli wybierzesz opcję dostawy do domu, rower zostanie dostarczony ze zdemontowanymi pedałami i niedokręconą kierownicą, w dużym bezpiecznym kartonie, aby zapewnić jakość i bezpieczeństwo transportu.